De CampagnewinkelGa naar
de shop

Een greep uit… onderzoek en strategie

Reality Check!
Een greep uit… onderzoek en strategie

De Campagnewinkel baseert haar adviezen en projecten op goed onderzoek en een gedegen srategie. Een van onze initiatiefnemers deed bijvoorbeeld (participatief) onderzoek in Mozambique naar voorlichting over HIV/Aids en de effectiviteit van vrouwenprogramma’s. Daarnaast hebben wij inmiddels een ruime ervaring in projecten en denken we daarom graag, vanuit onze kennis en kunde, mee!

Voor Unicef voerden wij onder andere een doelgroepenonderzoek uit onder kinderen en jongeren. Want wat weten en vinden kinderen en jongeren van Unicef en hoe kan Unicef hen bereiken? Met welke handelings-perspectieven en via welke kanalen? De Campagnewinkel presenteerde een strategisch venster op maat voor de kinder- en jongerendoelgroep.

Voor de Dialoog, een samenwerkingsverband van COC Nederland, het Humanistisch Verbond en Stichting Malaica, adviseerden wij over de te volgen communicatiestrategie en verzorgden wij de PR. Met resultaat: veel publicaties en artikelen zijn verschenen in heel verschillende media -conform de wensen vanuit het project!

Tags:

Laat een reactie achter

Onze klanten

Humanistisch Verbond Roosevelt Academy SLO Stichting Doen Rijksoverheid Rijksoverheid COC Platform mensenrechten NJCM